Naši partneři

logo-bily-new.jpg

© 2019 vytvořily CCtrendy.cz

  • redakce

Jak strategii vašeho call centra zbavit zbytečných „bazzů“


Stále dokola se objevují nová slova a slovní spojení (tzv. „bazzy“), která vás chtějí přesvědčit, že právě ona jsou tím jediným a správným tahem při řešením všech vašich problémů. Call centra se nijak radikálně nemění a pojmy jako omnichannel, analýza řeči a samoobsluha už zlidověly na každé konferenci, webináři, nebo blogu.

Zatímco některé „bazzy“ jsou jen oním šumem, který rozvíří diskusi kolem call center (CC) a časem zanikne, jiné, nově se objevující termíny mohou mít pro vaši společnost trvalou hodnotu. Jak tedy šumům správně naslouchat, aby nám v záplavě nových „bazzů“ neuniklo to podstatné z moderních technologií?

Zvolte pro své CC jednu věc , kterou implementujete, a udělejte to správně. Nesnažte se adaptovat každou novinku, která se na trhu objeví. Zvolte jednu novou technologii, tu dokonale ovládněte a využijte veškeré její možnosti. Nechytejte se každé nové sociální platformy, která se objeví. Místo toho věnujte čas výběru optimální technologie, která bude ve vašem CC dávat největší smysl, tu implementujte a optimalizujte veškeré procesy ve vašem CC.

Zvolte řešení s ohledem na budoucí zákaznickou zkušenost. Jistě znáte pohádku o 3 čunících, kteří si stavěli domy – první stavěl ze slámy, druhý z větviček a dřívek a třetí si dal záležet a postavil domek zděný, který vydržel vichr i návštěvu nezvaného vlka.

Totéž platí ve světě kontaktních center – těžko vybudujete technologii na platformě, která nedokáže odolat vichru změn. To, co dnes potřebujete, bude za rok pravděpodobně vypadat úplně jinak. Zvolte si architekturu call centra založenou například na technologii cloudu, která změnu vydrží a přizpůsobí se očekávání zákazníků.

Více na : http://blog.genesys.com/3-ways-cut-buzz-call-center-strategy/

#CCstrategie #řízenícallcentra #strategie