Naši partneři

logo-bily-new.jpg

© 2019 vytvořily CCtrendy.cz

  • Tomáš Hájek

10 let Comdaty v Brně


Jeden z lídrů trhu v oblasti komerčních call center, společnost Comdata, slavila 10 let brněnské pobočky. CEO firmy Andrea Tonoli připomněl nejen byznysové úspěchy firmy, ale i samotné pobočky, kde bylo mimo jiné vyřízeno 20 milionů (příchozích + odchozích) hovorů během deseti let existence.

Je třeba si připomenout, že “dnešní” Comdata jako aktuálně největší komerční kontaktní centrum v České republice prošla poměrně pestrým vývojem. Asi nejvýznamnějším krokem byla fúze “původní” ostravské Comdaty a společnosti Atento (kdysi Telemarketing Prague) v roce 2015. Tímto krokem vznikl velký subjekt na trhu kontaktních center, který se díky optimalizaci činností záhy stal ziskovou firmou. V loňském roce navíc pod svá křídla převzal kontaktní centrum Comgate v Hradci Králové. Tím se počet operátorských míst přehoupl přes tisícovku.

Aktuálně Comdata působí v devíti lokalitách (Praha, Brno, Liberec, Ostrava, Chrudim, Hradec Králové, Krnov, Trutnov, Žďár nad Sázavou). Má přibližně dvacítku silných klientů z oblasti telekomunikací, finančních služeb, retailu, logistiky a energetiky.

Za úspěchy Comdata vděčí mimo jiné propracovanému HR marketingu, díky kterému má i v době nízké nezaměstnanosti relativně stabilní tým v kontaktním centru. To se týká i brněnské pobočky, která s třemi stovkami lidí je největší ze všech devíti lokalit. Operations manager Jan Nedělník během oslavy desetiletého výročí pak také zdůraznil, že stabilní tým zaměstnanců dává dokonce vzniknout partnerským vztahům. Pochopitelně po pracovní době.

#Comdata