Naši partneři

logo-bily-new.jpg

© 2019 vytvořily CCtrendy.cz

  • redakce

Jaký by měl být ideální pracovník zákaznické podpory?


Co pomůže vašemu Call centru k dokonalé péči o zákazníky? Vsaďte na správně zvolené technické řešení, nabídněte klientům bohatý mix komunikačních kanálů a především, zvolte si do týmu kvalitní pracovníky klientské podpory.

Jaké předpoklady by měli mít operátoři, kteří se dokáží perfektně postarat o vaše zákazníky:

  • ideální osobnostní rysy operátora jsou empatie, trpělivost a pozitivní přístup

  • pracovník zákaznické podpory musí mít dobrý projev slovem i písmem – ovládá nejen bohatou slovní zásobu, ale i schopnost jasně a srozumitelně formulovat

  • dobrý asistent prodeje dokáže rychle vstřebávat nové informace, nebojí se nových věcí a rád se učí

Dobrý operátor je klíčem ke spokojenosti vašich zákazníků, jak ukazují čísla z průzkumů:

  • U 70% zákazníků rozhoduje to, jak je o něj postaráno. (Výzkum společnosti McKinsey)

  • 81 % zákazníků je ochotno opakovaně nakoupit u společnosti, kde měli coby klienti dobrou zkušenost. (Výzkum společnosti American Express).

  • Spokojený zákazník poví o své pozitivní zkušenosti až 9 dalším lidem. Pomáhá tak šířit povědomí o produktech a službách, aniž by firma musela utrácet za propagaci.

Věnujte čas výběru, zaškolení a zařazení pracovníka do týmu zákaznické podpory a tato investice se vám brzy vrátí.

Zdroj článku.

#péčeozákazníky #operátorcallcentra #řízenícallcentra