- redakce
Poslední místa na konferenci Call centra: „Zákaznická spokojenost v dynamické době“
Dva týdny zbývají do konference Call centra: „Zákaznická spokojenost v dynamické době“, kterou bude letos již podevatenácté pořádat ADMEZ a CCtrendy.cz u toho nebudou chybět.
Chcete znát aktuální trendy v oblasti kontaktních center? Zajímá vás, jak se kolegové z jiných firem vypořádali s krizí pracovního trhu? Jste zvědaví na vychytávky či problémy vašich partnerů a konkurentů? Pak se registrujte zde.
Akce nabitá energií vám představí téměř 20 řečníků z různých oblastí byznysu:
Keynote spíkři Peter Ryan a Stephen Loynd přiletí ze zámoří pohovořit o budoucnosti customer experience.
Zvláštní host – psycholožka a sexuoložka Laura Janáčková – se zaměří na vztahy mezi lidmi, neboť call centra netvoří jen technologie, ale také mnoho zaměstnanců.
Případové studie ze špičkových kontaktních center vám přiblíží kolegyně a kolegové z Bluelinku, Comdaty, Conectartu, Teleperformance, T-Mobilu a dalších firem.
Technologické novinky a vychytávky pochopitelně též nebudou chybět.
Závěrečným zlatým hřebem bude vystoupení motivačního kouče Filipa Vítka na téma „Stereotyp jako zabiják všedního dne“.
Vyjma jedné přednášky bude konference vedena v češtině a slovenštině. Během programu bude vyhlášen vítěz soutěže Czech Contact Center Award. Všichni účastníci obdrží publikaci „Kontaktní centra 2019/20“.
Konference se koná 13. listopadu 2019 v Clarion Congress Hotelu, Freyova 33, Praha. Program začíná v 9:00 hodin. Konferenci pořádá ADMEZ. Běžná cena je 4 500 Kč bez DPH za osobu (early birds do 4. listopadu). Poté se cena o tisícovku zvýší.