Naši partneři

logo-bily-new.jpg

© 2019 vytvořily CCtrendy.cz

  • redakce

Výsledky Czech Contact Center Award

Výsledky šestého ročníku soutěže projektů kontaktních center Czech Contact Center Award byly vyhlášeny v průběhu programu 19. ročníku konference Call centra. O výsledcích rozhodovala sedmičlenná porota odborníků za předsednictví Zdeňka Santlera (Santia). Letošní ročník měl na rozdíl od pěti předchozích úplně novou strukturu kategorií, která vyplynula ze zkušeností předchozích let. Soutěžilo se v kategoriích Lidé, Klienti a Technologie.

Soutěže se účastnila různá kontaktní centra nebo partnerské firmy. Jejím smyslem bylo nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace, ale též si kladla za cíl ocenit kvalitní práci v kontaktních centrech a posilovat tak image oboru.

„Máme radost, že se soutěže Czech Call Center Award účastní stále více subjektů, které tak ukazují odborné veřejnosti kvality své práce a přispívají ke kultivaci trhu,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořadatelské asociace ADMEZ.

Porota letošního ročníku soutěže celkem udělila 11 medailových ocenění (přehled - viz tabulka), radost měli i někteří nováčci v soutěži. První místa v jednotlivých kategoriích patří společnostem Conectart, BlueLink International a Vocalls. Podle počtu cen byl nejúspěšnější Conectart.